tirsdag den 3. juni 2014

Sikke en fest

Højdepunkter skråstreg noter fra en herlig weekend i festivallens fadøls- og solskinstegn.

* Nik og Jay er så latterlige. Jeg kan slet ikke have dem. Det siger ligeså meget om mig, som om dem, det ved jeg. Jeg er for gammel, for ordkræsen ... og måske for jysk? Men for filan hvor kan de lave en fest. Jeg sang med på samtlige omkvæd og dansede og grinede mig igennem versene. 

*LIGA var desværre elendige live. Havde ellers glædet mig.

*Fadøl smager bare så meget bedre, når solen skinner.

*Ulige Numre er min nye yndlingsdrenge. Søde var de også.

*Gode koncerter med Shaka Loveless, Burhan G, Rasmus Seebach. Min 12-årige datter har ikke vasket sin venstre hånd siden Shaka Loveless rørte ved hende. 

*Thomas Helmig holder hundrede.
Dere er ingen under, ingen over og ingen ved siden af.  Du kan godt prøve at sige noget dårligt om ham, men jeg hører det ikke. Jeg elsker Thomas Helmig.

*De gamle drenge spiller stadig den vildeste fest-  tv2, Johnny Madsen, Michael Falch. Og ham der John Fogerty, han var så meget still going strong. 

*Frivilligt arbejde giver mening. Især når de mennesker, man er sammen med er vildt søde og sjove. Jeg falder stadig forover af grin over den med 'Skal vi ikke have gjort noget ved den lange én, du render rundt med'? (Man skal nok have været der for at se komikken)

*Der er noget fuldstændig forløsende dejligt over at slippe tøjlerne en gang imellem og bare nyde livet sammen med henholdsvis (på forskellige tidspunkter) sine børn, gode venner. Og ham man elsker. 


Mor og datter hører Østkyst Hustlers




Ingen kommentarer: